søndag den 13. december 2015

Blogjulekalender // 12. december

Så skete det! Der udkom ikke noget indlæg i går, fordi jeg fik langt mere travlt, end jeg havde forudset. Det er jeg selvfølgelig ked af - til gengæld kan I glæde jer over hele to indlæg denne 3. søndag i advent. Først gårsdagens, som er dette, og så endnu et i aften.

Jeg håber, I har en rigtig god weekend og får suget mest muligt ud af søndagen. Jeg gør i hvert fald hvad jeg kan for at blive tanket op og klar til endnu en arbejdsuge. Om lidt smutter jeg til fødselsdag ved en venindes søn, som fylder 1 år. Det skal nok blive festligt og rigtig hyggeligt.

Inden jeg drøner ud af døren, vil jeg lige give Louise lidt plads her på bloggen. Hun er kvinden bag en skøn boligblog, så jeg har fundet lidt spørgsmål i den kategori. Enjoy :-)

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Louise, som lige har gjort os klogere på en budgetvenlig julestemning og sin smag i julepynt, blogger på livingonabudget.dk. Hun er 30 år, mor, kæreste og hundemor til to søde hunde. Jeg er vild med Louises blog, fordi der ofte er fifs til budgetvenlige bolig- og livsstilsting. Og hvem kan ikke lide et godt tilbud eller DIY-guides? Det kan jeg i hvert fald! Louise er dygtig til at formidle sin passion for interiør, livsstil, boligindretning og kreative sysler. Ud over at blogge løs, så driver hun en webshop, hvor hun blandt andet udarbejder logoer og andet grafisk. Kreativitet er ikke en mangelvare hos Louise! Hvis I elsker gode idéer til boligen, en blogger som er nede på jorden og med begge ben plantet i mulden ude på landet, så skal I følge med hos Louise.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar