tirsdag den 15. december 2015

Blogjulekalender // 15. december

Om lidt er d. 15. december et overstået kapitel. Hvis I ikke er krøbet til køjs endnu (det gør jeg altså selv om lidt), så er her lidt aftenlæsning i form af endnu en låge i min blogjulekalender. Selvom mine øjenlåg er tungere end tyngdekraften tillader lige nu, så vil jeg ikke snyde jer for dagens indlæg.

Min tirsdag har været proppet med et møde, arbejde, oprydning og julehygge ude ved en veninde. Vi lavede fine ting i perler, som jeg regner med at bruge til årets gaveindpakning :-) Jeg er lige trådt ind af døren, så det har været en lang dag med fuld fart på. Heldigvis har det været (altså lige undtaget oprydningsdelen) rare ting, jeg har spenderet min tid på.

I dag skal I høre lidt mere om en helt normal jul. I hvert fald er det bloggerne bag De Nornale, som åbner lidt op for deres juletanker. Det er Sebrina, der har forfattet svarende, så de tre ønsker til sidst er hendes. Læs med, hvis I vil vide, hvordan familien prøver noget nyt d. 24. december, og om de har haft nogle julekatastrofer.



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Sebrina, Nicolai, Aya og Alvin. Og så lige hunden Nellie. Det er medlemmerne af den skønneste familie og folkene (nok især de to voksne, haha) bag bloggen denormale.dk. Alene navnet på bloggen fangede i sin tid, for flere år siden, min opmærksomhed - for hvem vil ikke gerne vide lidt mere om den der helt normale familie?! Både Sebrina og Nicolai laver indlæg til bloggen, og det synes jeg er en af de største styrker. Man får både lov til at komme ind i hovedet på hende og ham, og det giver tit nogle anderledes perspektiver på de emner, som de skriver om. De når omkring alt fra hund, sport og legetøj til outfits, hverdagsglimt, ærlige indlæg, livet i provinsen (eller i hvert fald Solrød Strand) og historien om Sebrina og Nicolai som par. Stemningen på bloggen er umiddelbar, nede på jorden og rigtig rar. Hvis I har lyst til at komme lidt om bag facaden i en helt normal families liv, så er De Normales blog et besøg værd.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar