lørdag den 19. december 2015

Blogjulekalender // 19. december

Lørdag aften. Ah. Roen har sænket sig, efter manden forsvarede sin ph.d.-afhandlingen i går og blev fejret godt og grundigt. Nu kan det altså for alvor blive jul her i vores lille hjem, uden småstress og en lidt for stor arbejdsbyrde. Jeg skal arbejde mandag og tirsdag i næste uge, og så går julefrokosten i gang tirsdag middag. Så om lidt er det for alvor jul og juleferie. Heldigvis har jeg styr på alle julegaverne (den sidste skal dog lige komme frem med posten), så jeg behøver ikke at bekymrer mig alt for meget på den front. Den sidste adventsgave til manden blev også købt i dag. Så den ligger klar under vores minijuletræ og venter på, vi står op i morgen.

Her til aften har vi fladet helt ud. Begge godt brugte efter gårsdagens arrangement(er). Jeg har fået pakket over halvdelen af julegaverne ind. Jeg elsker gaveindpakning, og jeg kan ikke lade være med at gøre en smule ud af det. Tænker, jeg viser jer årets "tema" herinde, når alle gaverne er pakket ind. Navy, lyserød og hvid er vist kodeordene. Og så lidt dimseri på hver pakke, naturligvis.

Låge nummer 19 gemmer på Signe, som er en virkelig god mommy-blogger. Hendes blog indeholder dog meget mere end det. I dag kan I finde ud af, hvilken gave, Signe har givet, som har været den bedste. Og I kan blive inspireret til nogle megafine kreative julesyslerier. Enjoy :-)

Se adventskransen HER // Se glitterjuletræer HER
 Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Signe er nok bedre kendt som PlumMum herinde i blogverdenen. Hun er gift med Kasper og mor til Blommen og lillesøster - sidstnævnte er Signe på barsel med i øjeblikket. Når hun ikke lige holder øje med og bruger tiden på de to krudtugler, så skriver hun løs på plummum.dk. Børnene fylder naturligvis en del på bloggen, men Signe skriver så godt og laver indlæg, der er interessante nok til, at en ikke-mommy som jeg har lyst til at følge med. Det er intet under, at Signe formår at formidle godt på sin blog. Hun er nemlig uddannet inden for (og når hun ikke er på barsel beskæftiger hun sig med) kommunikation. Emner som mad og kreative DIY's optager også Signe, så den slags får også spalteplads ind i mellem. Hvis I tiltrækkes af en familielivsstilsblog krydret med mad og krea-indslag, så er Signes blog et klogt sted at kigge forbi.
 
Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave

Find alle julekalenderindlæg lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar