lørdag den 19. december 2015

Blogjulekelaneder // 18. december

I går overstrålede virkeligheden altså min "pligt" som blogger. Jeg var gået i gang med at planlægge gårsdagens julekalenderlåge, da jeg godt vidste, at i går blev en travl dag, som krævede alt mit nærvær. Desværre blev jeg aldrig færdig med indlægget, og derfor kommer det først nu. Der kommer naturligvis afsnit nummer 19 i aften, så vi ikke halter bagefter herinde.

Min mand forsvarede sin ph.d.-afhandling i går. Det var virkelig sejt at høre ham fortælle om sin forskning. Dernæst var der reception, som jeg havde en del ansvar for praktisk (anrette kage, chips og sandwiches, åbne champagne, flytte rundt på borde og stole osv). Han fik en masse gaver, som vi brgte det meste af eftermiddagen på at køre hjem og derefter at åbne. Om aftenen var vi omkring tyve mennesker, der var ude at spise. Jeg regnede med, at det ville være relativt hurtigt overstået, så vi var hjemme igen senest klokken 21. Sådan gik det dog ikke helt ;-) Der var god, festlig stemning, og vi sad et par stykker tilbage indtil omkring kl 23. Da vi ramte lejligheden, gik jeg omkuld.

Indlægget, som skulle have været på bloggen i går, er med Alexia Dahl. Hun svarer på, om hun bliver glad eller irriteret, når juletingene rammer butikkerne i oktober, og hvilke juleretter, hun elsker.



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Alexia er en farverig sjæl, bosat på Vesterbro, med et hjerte, som banker for rockabilly! Hun arbejder med hjemmesider, og så deler hun lidt ud af sit liv på alexiadahl.com. Ofte skriver hun sjove lister, inspirerer med flotte 50'er kjoler, bryllupstanker (huner for nyligt blevet forlovet), en smule om skønhed og en masse andet. Jeg er vild med, at Alexia tør at skille sig ud. Ikke alle har mode til rødt/orange hår, strutkjoler og smæk på farveskalaen. Det er altid hyggeligt at klikke sig ind forbi, uanset om hun deler kjoleinspiration eller anekdoter om sin kat Balder. Hvis I er til farver, godt humør og en kvinde, der tør at stå ved sine holdninger og dele ud af dem, så er Alexia Dahls univers noget for jer.
 
Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar