torsdag den 3. december 2015

Blogjulekalender // 3. december

Så blev det 3. december. Jeg er øm overalt i kroppen, da den har stået på julekagebagning og hygge med søde Tine i næsten otte timer i dag! Nu er der så også kager og snacks til julemåneden, som jeg tænker at vise frem en af de kommende dage. For en gangs skyld lykkedes alle de ting, vi kastede os ud i, haha.

I dag skål tredje låge i min blogjulekalender åbnes. Ikke bare én men hele tre blogger, der sammen driver den skønneste boligblog får ordet.



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Camilla Marie, Tatiana og Mette deler ud af deres passion for design, boligindretning og alskens interiør på bloggen homesick.nu. Desuden har de alle tre en bachelorgrad i Designkultur & Økonomi. De skriver selv, at deres blog både har til formål at inspirere, men også at de selv bliver inspireret. De blogger på skift, og indlæggene er altid flotte og propfyldt med blandt andet lækre designs, DIY's eller tips til lækre produkter på hjemmesider. Jeg er ikke selv i nærheden af at være så kreativ indretningsmæssigt som disse tre damer, så jeg bliver altid imponeret og inspireret over deres indlæg. I dag er de alle tre inviteret indenfor hos mig for at svare på tre julede spørgsmål.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror overskriften ved spørgsmål 2 er en fejl, ville bare lige gøre opmærksom på det :) er ellers en super god idé med blogjulekalender :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har da helt ret, søde Bex. Jeg har straks rettet spørgsmålet til, så svarene giver langt mere mening ;-) Tak for at gøre mig opmærksom på det! <3

      /Line

      Slet