fredag den 4. december 2015

Blogjulekalender // 4. december

På en eller anden måde, så flyver dagene altså ekstra hurtigt forbi hovedet på mig, når man tæller dem. Det kan jeg jo ikke undgå her i december med pakkekalender, kalenderlys, papjulekalendere, slikjulekalendere og julekalendere i tv.

Nå, men det er jo blevet tid til fjerde afsnit i min blogjulekalender. I dag er det en sej, århusiansk bloggerinde, der besvarer tre spørgsmål. Jeg overlader straks pladsen herinde til Emma Martiny.

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

I dag er det Emma Martiny, der har ladet mig blive lidt klogere på hende. Hvis I ikke allerede følger med, så ville jeg skynde mig over på hendes blog emmamartiny.dk. Jeg har selv fulgt med i en del år, og jeg elsker at se en bloggers udvikling og følge med i både op- og nedture. Med årerne har vi faktisk også fået lidt tilfælles - nemlig vores interesse for kommunikation og journalistik (Emma overvejede kraftigt journalistvejen). Hun får mig ind i mellem også til at savne Aarhus, hvor jeg jo har boet i et halvt år under min praktik på DR. Emma er drønsej. Hun er kogebogsforfatter, kommunikationsstuderende, virkelig dygtig inden for dullegrej, yoga- og løbetursfan og vild med chokolade og kaffe. På bloggen deler Emma Martiny både stort og småt. I hendes digitale univers er der plads til både personlige indlæg, tonsvis af savlfremkaldende opskrifter, beauty tips, videoer, rejseglimt og månedlige favoritter.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar