mandag den 7. december 2015

Blogjulekalender // 7. december

Hvordan er det allerede blevet d. 7. december?! Vi følger næsten med på kalenderlyset i år, jeg har været forbi min farmor og farfar med min og mandens ønskeseddel her til eftermiddag (det endte med Faxe Kondi, nødder og to fine hyanciter fik jeg med hjem), og jeg er ved at finde ud af, hvad jeg skal give folk i julegave. December er for alvor i gang, og den ene dag æder den anden, synes jeg.

Nok om min mandag. Nu er det en anden blogger, der skal jule lidt om jer :-) I dag er det Jeanette Hardis, som er fellow odenseaner, der lukker op for sit julehjerte og indvier jer i julepyntning, favoritterne inden for julekalendere og naturligvis, hvad hun håber på, der gemmer sig bag det glitrende papir på årets julegaver.

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

I dag er det Jeanette Hardis, der er inviteret ind på min blog. Når hun ikke er midt i sin specialeslutspurt (hep hep!), så blogger hun flittigt på letsblogsomeshit.dk. Noget af det, jeg er faldet for ved hendes blog er, at hun deler mange glimt fra Odense. Selvom hun ikke er "ægte indfødt" fynbo, så lader hun til at være faldet ret godt til her i Fyns hovedstad ;-) Jeanette er en ung kvinde, der bor sammen med sine kæreste og deres to hunde. - så langer hun sit speciale i Designledelse over disken inden længe. På bloggen deler hun out fits, personlige tanker, opskrifter på drinks, boliginspiration og sjove gifs. Desuden er jeg overbevist om, at Jeanette og jeg sagtens kunne dyrke lidt julekalendere sammen - vi har i hvert fald ret ens smag på det punkt :-) Uanset om I bor i Odense eller ej, så er Let's Blog Some Shit uden tøven et klik værd.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

2 kommentarer:

  1. Tak for de fine, fine ord sødeste Line! Det var en fornøjelse at måtte optræde som en del af din bloggerjulekalender, og sikke en god ide med en sådan. Jeg glæder mig hver dag til at læse nye indlæg fra andre fellowbloggere <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt, Jeanette. Jeg er rigtig glad for, du ville være med i mit lille julekalenderprojekt herinde. Og jeg er glad for, at du kan lide de daglige indlæg med de dygtige bloggere.

      Go' fredag

      /Line

      Slet