tirsdag den 8. december 2015

Blogjulekalender // 8. december

Som I nok allerede har gættet, så er dette endnu et indlæg i min julekalender. Jeg håber, I synes det er fedt at lære en masse forskellige, seje bloggere lidt bedre at kende. Jeg har i hvert fald stor fornøjelse ud af at lave indlæggene til jer, og jeg er selv ret nysgerrig på alle de julede spørgsmål, som jeg har stillet de deltagende. Husk at I kan finde alle tidligere afsnit i blogjulekalenderen her.

I dag skal vi vende snuden mod Aarhus (jeg synes altså stadig, det ser mere rigtigt ud at skrive Århus). Her holder Mia Gardum til, som jeg selv elsker at følge med hos. Hun er bloggeren bag dagens tre svar. God fornøjelse med dem :-)

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.


Mange af jer kender nok allerede Mia Gardum og hendes blog gardum.com. Mia skriver om lidt af hvert og deler sine perspektiver på stort og småt fra den jyske storby :-) Særligt fylder mode, plantebaseret kost, velvære, beauty og personlige tanker en del på Mias blog. Jeg er vild med, at hun både mestrer de dybe, personlige indlæg og de mere moderelaterede og hurtigt læste indlæg. Kodeordene for Mia Gardums garderobe er sort, grå, navy og ret strømlinet. Og så har hun en særlig svaghed for jakker. Jeg vil helt klart anbefale jer at følge med i den seje, jyske bloggers digitale skriblerier.

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar