onsdag den 9. december 2015

Blogjulekalender // 9. december

I dag bliver julekalenderen til en omgang godnatlæsning. Jeg har været i gang stort set siden klokken ni i morges, så der har ikke været tid til at brygge et ordentligt indlæg sammen til jer før nu. Heldigvis har jeg afleveret en freelanceopgave her til aften, så der er lidt mere luft i mellem punkterne på to-do-listen for de kommende dage.

Jeg håber, I har haft en skøn 9. december. Jeg begriber virkelig ikke, at vi snart er halvvejs i nedtællingen til juleaften. Særligt ikke, når jeg endnu ikke har købt en eneste julegave, haha. Jeg må vist få kigget i lidt butikker snarest.

Nu overlader jeg ordet til kæresteparret Sidsel og Lasse. Det er Sidsel, der står bag svarene, men man får også et indblik i Lasses måde at holde jul på, og hvad de begge ønsker sig :-)

Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Mange af jer kender nok allerede til hele Bloglands kærestepar. Jeg elsker, når en blog skiller sig lidt ud fra mængden, og det gør Sidsel og Lasses. Bare det, at de er et par og samtidigt blogger på samme domæne gør deres blog sidseloglasse.com unik. De bor i Aarhus, hvor de begge for nyligt har taget hul på livet med fuldtidsjob efter mange år som studerende. Sidsel og Lasse startede egentligt som "Lasses sager", hvor Lasse var hardcore modeblogger. Efterhånden kom Sidsel med på vognen, og bloggen handler stadig en del om mode, men de runder også mange andre emner. Hvis man har lyst til at følge et kærestepar, der blogger løs om rejser, deres by, mode, opskrifter, forskellen på jyder og københavnere, langdistanceforhold og meget andet, så er deres blog stedet for dig :-)

Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar