søndag den 6. marts 2016

Budgetvenlige boligdrømme

Vi flytter jo til udlandet om under tre måneder, så jeg roder mig nok ikke ud i de store interiør-ændringer lige nu. Det hindrer mig dog slet ikke i at gå og drømme. Jeg drømmer om at købe et lille hus eller en lækker lejlighed - allermest hungrer jeg efter at indrette vores fremtidige bolig! Selve købet er jo i og for sig ikke vanvittigt spændende men mest af alt en kæmpe udskrivning og mange penge at skylde væk. Omend det bliver sjovt at eje de mursten, eller i hvert fald at købe sig til dem måned for måned, man omgiver sig med.

Det kan hurtigt løbe op, når man gerne vil ændre lidt hist og pist på boligfronten. Derfor har jeg fundet de fineste ting frem fra Ellos' webshop, og det bedste er, at de alle koster under 500 kroner. Jeg kunne vanvittigt godt tænke mig at tilføje hver eneste af disse lækre sager til vores hjem.

Kodeordene for, hvad jeg drages i mod lige nu, er; navyblå, lyserød, grå nuancer (gerne både mørke og lyse), støvet grøn og hvid. Den farvepalette måtte gerne kastes ud over vores nuværende eller fremtidige bolig. Det emmer af hygge, både lidt maskulint og feminint, afdæmpede farver og en base, hvor jeg kan koble fra og slappe helt af. Desuden krydser jeg fingre for at få plads til et kontor eller krea-rum i fremtiden, hvor jeg kan lege en smule mere med indretningen, end jeg har mod nok til at gøre i de mere "almindelige" rum. Jeg er dog ret sikker på, at vi skal have et flot tapet op eller male en væg eller tre i andet end hvid i stuen, spisestuen eller entreen, når vi en dag slår os ned i et hus.

Går I også og savler lidt over boligting for tiden? Og hvad har I særligt i kikkerten?


1// Plaid HER 2// Stolehynde i lammeskind HER 3// Keramikkop HER 4// Keramikkrus (3-pak) HER 5// Væglampe HER 6// Viskestykke HER 7// Vandglas (4-pak) HER 8// Pude HER 9// Pude HER 10// Pude HER 11// Gulvtæppe HER 12// Tøjstativ HER 13// Sofabord HER 14// Fad med låg HER 15// Plakat HER 16// Loftslampe HER 17// Taburet HER 18// Potteskjuler HER 19// Vase HER 20// Ur HER 21// Lyskæde HER 22// Spejl HER 23// Grå maling HER 24// Støvgrøn maling HER 25// Mørkegrå maling HER 26// Tapet HER 27// Tapet HER 28// Baderumsmåtte HER 29// Håndklæder HER







Ingen kommentarer:

Send en kommentar