mandag den 11. april 2016

20 udsalgsfavoritter fra H&M

You know me - jeg elsker at klikke mig igennem webshops. Jeg elsker endda endnu mere at klikke mig igennem udsalgsafdelingen af hjemmesiderne. Ind i mellem tager jeg mig selv i at være ved at klikke noget hjem, bare fordi det er sat ned i pris. Heldigvis fanger min fornuftige side ofte, hvad der er i gære og får stoppet den impulsive side i mig, som bare har lyst til at klikke det hele hjem.

H&M er jo i forvejen et mærke, hvor priserne sjældent er skyhøje. Derfor bliver tingene også nærmest absurd billige, når H&M sætter deres tøj, sko og accessories på udsalg. Jeg har klikket mig igennem deres "SALE" (find det lige her) og fundet mine 20 favoritter. Der er både noget til fest, hverdag, fitness, sommer, vinter, lidt i den farverige og lidt i den monokrome afdeling. Med andre ord har jeg en ret bred smag ;-)

1. Sort kjole HER // 2. Rød bluse HER // 3. Shaping jeans HER // 4. Blommefarvet kjoler HER // 5. Sort frakke HER // 6. Strikbluse HER // 7. Lang skjorte HER // 8. Bodystocking HER // 9. Glitrende jumpsuit HER // 10. Peplum-top HER // 11. Strikbluse med rullekrave HER // 12. Grøn blondekjole HER // 13. Blazer med palmer HER // 14. Girlfriend jeans HER // 15. Pumps i ruskind HER // 16. Shorts HER // 17. Strikkjole HER // 18. Kimono HER // 19. Bluse med blonder HER // 20 Sports-bh HER

Skal jeg vælge min top fem af ovenstående, så er jeg nok mest forelsket i nummer 2, 4, 10, 14 og 19. Især et par lyse jeans i en mere afslappet og løstsiddende pasform kunne jeg sagtens forestille mig at bo i det meste af foråret og sommeren. De kan også sagtens bruges i det mere kølige halvår. Den røde og blå overdel har en feminin silhuet og med samme lidt flæselignende kanter på ærmerne og nederst. De skal nok prøves på i en fysisk butik, for det er en anden pasform, end jeg er vant til. Hvis de sidder godt, så vil de være perfekte til både hverdag og fest - især tilsat lidt sommerkulør og bare tæer i sandaler eller pumps!

Har I gjort nogle gode udsalgskup for nyligt? Hvor finder I i øvrigt de gode tilbud henne?

1 kommentar: